ТАЛАБАЛАРНИНГ МУҲАНДИСЛИК КАСБИГА ОИД ИЖОДИЙ ҚОБИЛИЯТЛАРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ ДИДАКТИК ТАЛАБЛАРИ ВА ШАРТЛАРИ
DOI: https://doi.org/10.53885/edinres.2021.96.60.777 Эшқувватов Улуғбек Абдулло ўғли, Тошкент давлат техника университети Термиз филиали “Транспорт иншоотлари ва автомобиль йўллари” кафедраси ўқитувчиси
Аннотация
Мақолада олий таълим муассасалари талабаларининг муҳандислик касбига оид ижодкорлик қобилиятларини ривожлантиришнинг дидактик талаблари ва шартларини бажариш орқали бўлажак
муҳандисларда касбга йўналтирилганлик ижодий қобилиятни шакллантириш масаласи баён қилинган.
Библиографические ссылки
Библер B.C. Нравственность. Культура. Современность / BC Библер. М.: Мысль.- 1990, С.79
Выготского, Л. С., Гальперина, И. Я., Гильфорда, И. П., Давыдова, В. В., Кляуса, Г., Крутецкого, В. А., ... & Пиаже, Ж. ФОРМИРОВАНИЕ ТВОРЧЕСКОГО ПОТЕНЦИАЛА СТУДЕНТОВ В ПРОЦЕССЕ СРС СРЕДСТВАМИ ИКТ. .- 1990, С.65
Каган, М. С. Формирование личности как синергетический процесс. Синергетическая парадигма. Человек и общество в условиях нестабильности. М.: Прогресс-Традиция, - (2003). С.341-357.
Кедров, Б. М. О творчестве в науке и технике. М.: Молодая гвардия, - (1987). С.191.
Лейтес Н.С. Ранние проявления одаренности. Вопросы психологии, - (1988). С. 98.
Леонтьев, А. Н. Деятельность. Сознание. Личность. Политиздат. - (1977). С.41
Лернер, И. Я. Дидактические основы методов обучения. М.: педагогика, - (1981). С.185.
Маматқулов, А. Н. Касбий таълимда талабалар ижодкорлигини ривожлантириш. Современное образование (Узбекистан), - (2019). С.(12 (85)).
Махмутов, М. И., Ибрагимов, Г. И., & Чошанов, М. А. Педагогические технологии развития мышления учащихся. Казань: ТГЖИ,- (1993). С.88.
Махмутов М. И.. Принцип проблемности в обучении. Вопросы психологии, 5, - (1984) С.30-36.
Рубинштейн, С. Л. Принцип творческой самодеятельности. Вопросы философии, - (1989). С. 3.
Рубинштейн, С. Л. Основы общей психологии. - (2005). С.358.
Петровский, А. В., & Ярошевский, М. Г. Основы теоретической психологии. М.: ИНФРА М. - (1999). С.275
Самохвалова, В.. Творчество: божественный дар, космический принцип, родовая идентичность человека. Федеральное государственное автономное образовательное учреждение высшего образования Российский университет дружбы народов (РУДН).- (2007) С.
Сидорчук, Т. А., & Лелюх, С. В. Методика формирования у дошкольников классификационных навыков (Технология ТРИЗ). М.: АРКТИ. - (2010). С.125
Шарипов, Ш.С. Касб-ҳунар таълими тизимида ўқувчилар ижодкорлик қобилиятларини ривожлантиришнинг узлуксизлиги. Архив Научных Публикаций JSPI. - (2020). С.237
Шарипов Ш.С. (2001). Талабалар ихтирочилигини шаклланти-ришнинг педагогик шароитлари: Дисс. ... пед. фан. номз. – Т.,2001. – Б.140
Щеглова С.Н. Системный анализ факторов, влияющих на развитие
творческого потенциала будущих специалистов // Материалы научно-практической конференции Интеллектуальные ресурсы Северо-Востока России»: 22-23 июня 2005 г. – Магадан: Изд. СМУ, 2005. – С. 280
«Ўзбекистон миллий энциклопедияси» Давлат илмий нашриёти ТОШКЕНТ – С. 156
Shomirzayev, M.Kh. (2020). Education is personaly focused technology. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences, 8 (8), Part. 95.
Shomirzayev, M.Kh. et al. (2020). National handicrafts of Uzbekistan and its social – economic significance. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences, 8 (8), Part III. 134.
Shomirzayev, M.Kh. The Concept Of Pedagogical Technology And Basic Principles. Academicia: An International Multidisciplinary Research Journal. (Affiliated to Kurukshetra University, Kurukshetra, India), Vol. 10, Issue 11,
November 2020 Scientific Journal Impact Factor (Sjif 2020-7.13). -Part 1558. (https://saarj.com)