ИННОВАЦИОН ЁНДАШУВЛАР АСОСИДА ЎҚИТУВЧИЛАРНИНГ КАСБИЙ КОМПEТEНТЛИЛИГИНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ САМАРАЛИ ЙЎЛЛАРИ
Махамедова Дана Дехкановна
Аннотация
Мақола таълим муассасаларида педагогик жараёнларни ташкил этиш, бошқариш, сифат ва самарадорлигини ошириш ҳамда талабалар фаолиятини мувофиқлаштиришда ўқитувчининг ўрни ҳақида фикр юритилган. Шунингдек, муаллиф ўқитувчиларнинг касбий компетентлилигини ривожлантириш бўйича қатор тавсиялар бериб ўтган.
Библиографические ссылки
Джураев Р.Х, Турғунов С.Т. Таълим муассасаларини бошқаришда менежментнинг асосий тушунчалари.–Тошкент: “Фан”,2006.
Азизхўжаева Н.Н. Ўқитувчи мутахассислигига тайёрлаштехнологияси.– Тошкент: Низомий номли ТДПУ,2000.
Умаралиева М.А.Ўқитувчиларнинг касбий компетентлигини ривожлантириш босқичлари//Таълимда инновациялар: стратегия, назария ва амалиёт.Халқаро илмий мақолалар тўплами.–Т.,2018.1-қисм.52-54б.
Умаралиева М.А.. Методы формирования профессиональной компетентности педагогов// Образования через всю жизнь: Непрырывное образование в интересах устойчивого развития: материалы 13-й междунар.
конф. ”– Санкт-Петербург–2015.Часть II.С.67-70.
Умаралиева М.А. Организационно-педагогические условия формирование профессиональной компетентности педагогов/ Узлуксиз таълим тизимида ҳамқорлик педагогикаси–Халқаро конференция. Тошкент.
С.159-163.