O‘QITUVCHI KASBIDA PARALINGVISTIKANING O‘RNI
DOI: https://doi.org/10.53885/edinres.2021.21.31.040 Barno HAKIMOVA, Belarus-O‘zbekiston qo‘shma fanlararo amaliy texnik malaka instituti katta o‘qituvchisi
Аннотация
Mazkur maqolada pedagog kasbida paralingvistikaningo‘rni
va funktsiyalari o‘rganilgan.Pedagogik va psixologik nuqtai nazaridan chet til
o‘qituvchisining bilim va ko‘nikmalariga qo‘yiladigan asosiy talablar, shuningdek
chet tili darsida o‘qituvchining nutqi va pedagogik muloqot masalalari yoritilgan.
Библиографические ссылки
Н.А.Антонова. Педагогический дискурс: речевое поведение учителя на уроке. Саратов. СГУ, 2007. – 24 c.
И.И. Головчанская.Формирование фоностилистической компетенции учителя иностранного языка. Пятигорск: ПГУ, 2016. –C.13
А.А. Леонтьев. Педагогическое общение. – М.: Знание, 1979. –48 c.
Г.Т. Махкамова Концепция формирования межкультурной компетенции студентов факультетов английского языка. Т.: Фан, 2010. – 208 c.
Г.Т. Махкамова. Педагогический дискурс иноязычного образования: проблемы и решения. Т.: Фан ва технология, 2019. – 144 c.