БЎЛАЖАК БОШЛАНҒИЧ СИНФ ЎКИТУВЧИЛАРИДА ИМПРОВИЗАЦИЯ КЎНИКМАСИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ

DOI: https://doi.org/10.53885/edinres.2021.12.87.024 Хамраева Назира Равшановна, Жиззах давлат педагогика институти ўқитувчиси

Авторы

  • Хамраева Назира Равшановна

Аннотация

Мақолада бўлажак бошланғич синф  ўқитувчиларида импровизация кўникмасини ривожлантириш технологиялари тўғрисида тўлиқ маълумот берилган. Ундан ташқари импровизатция нима эканлиги, ўқитувчи ўқувчи олдида ўзини шу ҳолатда қандай тутиши кераклиги ҳақида айтиб ўтилган.

Библиографические ссылки

Мақсудов У.Қ. Бошланғич синф ўқувчиларида халқ оғзаки ижоди воситасида ижтимоий фаоллигини шакллантиришнинг педагогик имкониятлари // Тошкент давлат педагогика университетининг Илмий ахборотлари илмий-назарий журнали. – Тошкент, 2019, №3(19). Б.53-56.

Исмоилова З, Тарбиявий ишлар методикаси. –T.: Истиқлол, 2003.

Каджаспиров Г.М. Педагогическая словарь. – Москва: “Академия”, 2003. 117 стр.

Загрузки

Опубликован

2022-07-14