БОШЛАНҒИЧ СИНФ ЎҚУВЧИЛАРИДА КИТОБХОНЛИК ВОСИТАСИДА БАДИИЙ АДАБИЁТ НАМУНАЛАРИГА ҚИЗИҚИШНИ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ ЎЗИГА ХОС ЖИҲАТЛАРИ
Б. У. Мингбаева, Тошкент давлат педагогика университети ўқитувчиси
Ключевые слова:
Калит сўзлар: кичик ёшдаги ўқувчилар, китобхонлик, бадиий адабиёт намуналари, қизиқиш, ўқув предметлари, ҳаётий вазиятлар, динамик ривожланиш, интеллектуал ривожланиш, эмоционал фаоллик, ўқиш мотивлари, эҳтиёж.Аннотация
Аннотация. Ушбу мақолада бошланғич синф ўқувчиларида китобхонлик воситасида бадиий адабиёт намуналарига қизиқишни шакллантиришнинг ўзига хос жиҳатлари ёритилган. Шунингдек, мақолада билишга асосланган қизиқишлар шахс фаоллигини таъминловчи мотив бўлиб, у билиш фаолияти ривожланишига кўмаклашиши ҳақида фикр юритилган.
Библиографические ссылки
Педагогика энциклопедия. III жилд. жамоа // Тошкент:
«Ўзбекистон миллий энциклопедияси» Давлат илмий нашриёти, 2017. – 424 б.
Сафарова Р.Г. ва б. Ўқувчи-ёшларда “оммавий маданият”га
қарши курашчанлик кўникмаларини шакллантиришнинг педагогикпсихологик механизмлари.// Монография. – Т.: “Tafakkur qanoti” нашриёти, 2018 йил, 192 бет.
Коменский Я.А. https://ru.wikipedia.org/wiki/Коменский,_Ян_
Амос
Выготский Л.С. https://ru.wikipedia.org/wiki/ Выготский_Лев_
Семёнович
Тўрақулова О.А. Адабий таълим жараёнида академик лицей
ўқувчиларида мутолаа маданиятини ривожлантириш технологияси: педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (Doctor of Philosophy). ...дисс. – Тошкент, 2020. – 174 б.
