БОШЛАНҒИЧ СИНФ ЎҚИТУВЧИЛАРИНИНГ ИННОВАЦИОН КОМПЕТЕНТЛИГИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ ЖАРАЁНИНИНГ ПЕДАГОГИК ИМКОНИЯТЛАРИ
Пўлатова Муҳаббат Эгамбердиевна, факультетлараро педагогика кафедраси ўқитувчиси Самарқанд давлат университети
Аннотация
мақолада бошланғич синф ўқитувчиларининг инновацион
компетенциясини ривожлантириш педагогик имкониятлари илмий-назарий жиҳатдан
ёритиб берилган. Шунингдек мақолада, таълим жараёнининг иннавацион базасини
такомиллаштириш ва ташкилий-иқтисодий механизмларни янги ресурсларини аниқлаш
ва жалб этиш масалалари юзасидан фикр мулоҳазалар билдирилган.
Библиографические ссылки
Ўзбекистон миллий энциклопедияси. Зебунисо-Конигил / 4-том. Бош таҳрир ҳайъати аъзолари: М.Аминов ва б. – Т.: “Ўзбекистан миллий энциклопедияси” Давлат илмий нашриёти, 2002. – 169-бет.
Мусурманова О. ва бошқалар. Педагогик атамалар луғати. / ўзбек, рус, инглиз тилларида / Т.: “TURON - IQBOL”, 2019. 844
Мусурмонова О. Педагогик технологиялар – таълим самарадорлиги омили; монография / Т.: “Yoshlar nashriyot uyi”, 2020. 184
Введенский В.Н. Профессиональная компетентность педагога: Пособие для учителя. – СПб.: Филиал издательства «Просвещение», 2004. –С. 159.
Вегерчук Н.Э. Понимание как ключевой компонент в социально-перцептивной компетентности руководителя. // «Мир психологии», 2001, № 3. –С. 122–139
Машарипова У. А. Инновацион таълим шароитида бошланғич синф ўқувчиларининг нутқ маданиятини шакллантириш методикаси фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун ёзилган дисс.2018
Методологик аспект. Педагогик технология: муаммо ва истиқболлар (замонавий педагогик технологиянинг илмий-назарий асослари). Муаллифлар гуруҳи. / Т.:ОЎМКҲТРМ, 300 бет.