ТАЪЛИМ СИФАТИНИ ТАЪМИНЛАШДА МИЛЛИЙ ВА ХОРИЖИЙ ТАЖРИБАЛАР

https://doi.org/10.53885/edinres.2022.9.09.019 Саидова Хилолахон, Қўқон давлат педагогика институти, Мактаб менежменти кафедраси ўқитувчиси

Авторы

  • Саидова Хилолахон

Ключевые слова:

Таълим сифати, назорат, модел,самарадорлик,бахолаш, омил, инспекция, АҚШ, Франция.

Аннотация

Ушбу мақолада таълимда назорат ва бошқарув уйғунлигини таъминлаш масаласи, таълим сифатини назоратбошқарув тузилмасини ривожлантириш,  ривожланган давлатларнинг илғор тажрибасини, таълим моделларини ўрганиш ва у асосида миллий моделни яратиш вазифалари баён этилган.Шунингдек, таълим сифатини оширишда самарадорликка эга кўплаб хорижий таълим моделлари хусусан,Франция ва АҚШ модели тахлил қилинган.

Библиографические ссылки

Мирзиёев Ш.М. Халқимизнинг розилиги бизнинг фаолиятимизга

берилган энг олий баҳодир. 2-том. - Тошкент: Ўзбекистон, 2018. – Б.508.

Эркаева Г.П. Таълим сифатини оширишда хорижий ҳамкорлик //

Ta`lim, fan va innovatsiya. Тошкент. 2015. №3. 27-30 б.

Камбаров Ж.Х., Турдалиева М.М. Олий таълим муассасаларида

таълим сифатини назорат қилишни такомиллаштириш масалалари.

Замонавий таълим журнали. 2014. №9. –Б. 19.

Nazarova F.,Jurayev A “Ta’lim sifatini ta’minlashda halqaro tajribalar”

o’quv uslubi majmua Toshkent – 2021 32-bet

Рябов Л.П. АҚШ, Япония, Германия, Франция, Буюк Британия

каби ривожланган давлатлар олий таълим тизимидаги инновацион

жараёнлар ва ижобий ўзгаришлар таҳлили. –М.: 2011.

Загрузки

Опубликован

2022-11-10