ЭКОЛОГИК ЎЙИНЛАР ОРҚАЛИ МАКТАБГАЧА ЁШДАГИ БОЛАЛАРНИНГ КОГНИТИВ ФАОЛИЯТИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ

https://doi.org/10.53885/edinres.2022.10.10.026 Астанақулова Манзура Бўрибоевна, Мактабгача таълим назарияси кафедраси ўқитувчиси, Термиз давлат педагогика институти

Authors

  • Астанақулова Манзура Бўрибоевна

Keywords:

когнитив, экологик, фаолият, ўйин, мактабгача ёшдаги бола.

Abstract

Мақолада «когнитив фаолият» ва «экологик таълим» тушунчаларининг моҳияти кўриб чиқилади. Экологик ўйинлар орқали мактабгача ёшдаги болаларнинг когнитив фаолиятини ривожлантиришнинг назарий жиҳатлари очиб берилган.

References

Крилов Э. Ижодий шахс мактаби. Мактабгача таълим. 1992. №7–11. 1993 йил. № 3; 1994 йил. Но 5, 10.

Матвеева Л. Бола дунёни билади // Мактабгача таълим. 2004. Но8. 17-бет.

Николаева С. Н. Болалар боғчасида эколог. М., 2004. С. 91.

Когнитив қобилиятларни ривожлантириш / И. В. Дубровин томонидан таҳрирланган. М., 2003 йил.

Рйзҳова Н. Блок «Мен ва табиат» // Мактабгача таълим. 2004. Но12. 24-бет.

Шустерман М., Шустерман З. Биз ўйлаймиз, ихтиро қиламиз,дунёни очамиз. М., 1996 йил.

Published

2022-11-05