BOSH MIYA FALAJI BILAN KASALLANGAN BOLALARNING PSIXOLOGIK TAVSIFI

Sharipova Mustariy Tolipjon qizi Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universitetining 2-kurs magistratura talabasi

Авторы

  • Исмоилов Омилхон Шукруллаевич,Полонников Александр Андреевич,Бафаев Мухиддин Мухаммадович

Ключевые слова:

Bosh miya falaji, shaxsiy rivojlanish, shaxsning shakllanishi, kognitiv soha, kognitiv jarayonlar, psixik taraqqiyotning kechikishi, MNS, harakatlanish sohasi, nutq sohasi, psixika sohasi.

Аннотация

Jamiyat rivojlanishining zamonaviy, ijtimoiy-iqtisodiy sharoitlarida psixologik ilm-fan va amaliyot oldida turli ta’limga ehtiyojlari va imkoniyatlari bo‘lgan bolalarni o‘qitish va tarbiyalashning eng optimal tizimlarini qidirish vazifalari turadi. Asosiy muammo – bolalarda bosh miya falaji kasalligi bo‘lgan bolalar sonining ko‘payib borishidir. Maqolada BMF kasalligi bo‘lgan bolalarning ijtimoiy adaptatsiyaga ko‘maklashish zarurligini hisobga olgan holda ularning psixologik tavsifi keltiriladi. 

Библиографические ссылки

Шавкат Мирзиёев раислигида олий таълим масалаларига бағишланган видеоселектор йиғилишида сўзлаган нутқи. 16 июнь, 2021 йил.https://www.gazeta.uz/uz/2021/06/16/high-education/

Рейнголд Г. Умная толпа: новая социальная революция / Пер. с англ. А. Гарькавого. – М.: ФАИРПРЕСС, 2006. – 416 с.

Воротницкий Ю. И. Электронное обучение // Цифровая трансформация. Основные понятия и терминология: сб. статей / редкол.: А. В. Тузиков (пред.) [и др.]. – Минск: Беларус. навука, 2020. – С. 156– 159.

Kwiecinski Z. Pedagogie postu. – Krakow: Impuls, 2012. – 442 s.

Нанси Ж.-Л. Складка мысли Делеза // Vita cogitans. – 2007. – № 5. – С. 149–156.

Касаткина Н. Э., Красношлыкова О. Г., Руднева Е. Л., Семенкова Т. Н., Леванова А. Е. Опережающая система подготовки кадров для региона в образовательных и профессиональных организациях // Профессиональное образование в России и за рубежом. – 2020. – № 3 (39). – С. 15–20.

Reigeluth C., Beatty B., & Myers R. Instructional-design theories and models: The learner-centered paradigm of education (Volume IV). – New York: Routledge, 2016. – 464 p.

Бабосов Е. М. Основные принципы становления национальной инновационной педагогической системы в Беларуси // Педагогическое образование в условиях трансформационных процессов: методология, теория, практика = Teacher education in the context of transformation processes: methodolody, theory and practice: материалы V междунар. науч.-практ. конф., Минск, 20 окт. 2011 г. / Белорус. гос. пед. ун-т им.

М. Танка; под науч. ред. А. В. Торховой, З. С. Курбыко. – Минск: БГПУ, 2012. – С. 424–426.

Поппер К. P. Нищета историцизма / Пер. с англ. – М.: Прогресс – VIA, 1993. – 187 с.

Szkudlarek T. Media. Szkic z filozofii i pedagogiki dystansu. – Kraków: Impuls, 2009. – 151 s.

Загрузки

Опубликован

2022-11-02