БОШЛАНҒИЧ СИНФ ЎҚУВЧИЛАРИДА МОДЕЛЛАШТИРИШ КЎНИКМАСИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ ТОПШИРИҚЛАРНИ ЕЧИШДАГИ АСОСИЙ ОМИЛ СИФАТИДА

Сабиров Сардор Жуманазарович Урганч давлат университети мустақил тадқиқотчиси

Авторы

  • Сабиров Сардор Жуманазарович

Ключевые слова:

Моделлаштириш, модел, топшириқ, функция,тушунча

Аннотация

Ушбу мақолада бошланғич синф ўқувчиларида моделлаштириш кўникмасини шакллантиришнинг назарий асослари педагогик жихатдан берилиб ўқувчиларга таклиф қилинаётган топшириқларни ечишни осон ва қулай    бажаришларида асосий омил эканлиги асосланган.

Библиографические ссылки

Фридман Л.М. Наглядность и моделирование в обучении/ Л.М. Фридман - М.: Знание, 1984. - с.25 - 55. 2. Бошланғич таълим концепцияси. // тузувчилар:п.ф.д, проф. Р.Г.Сафарова,п.ф.д., проф. Б.С.Абдуллаева, физ.-мат.ф.н. А.Д.Баҳромов, Н.Т.Ахмедова, Ф.И.Юсупова.- Т.: РТМ, 2015 йил. 3. Ходжаев Б.Х., Уразова М.Б. Интеллект-карты как фактор развития

профессиональной компетентности будущих учителей: Материалы Международной научно-практической конференции. − Санкт-Петербург: Санкт-Петербургский государственный университет, 2015. − С. 137−139.

Загрузки

Опубликован

2023-04-20