MAKTAB OʻQITUVCHILARINING INNOVATSION SALOHIYATINI RIVOJLANTIRISHDA INNOVATSION FIKRLASHNING OʻRNI

Xakimova Dildora Mashrabjonovna, Toshkent shahar PYMO‘MM “Ijtimoiy-iqtisodiy va amaliy fanlar metodikasi” kafedra mudiri, p.f.f.d., dotsent

Авторы

  • Xakimova Dildora Mashrabjonovna

Ключевые слова:

innovatsion salohiyat, yangicha yondashuv, oʻz-oʻzini anglash, metodik mahorat, subyekt-subyekt hamkorligi, tashqi predmetli faoliyat, refleksiv layoqatlilik, novatorlikka yoʻnalganlik

Аннотация

Maqolada pedagog kadrlarning oʻz-oʻzini anglashi, oʻz-oʻzini tarbiyalashi, oʻz-oʻzini takomillashtirishi, jamiyatdagi yangilanishlarni koʻra olishi, ulardan pedagogik faoliyatda samarali foydalana olishi asosida innovatsion salohiyatini rivojlantirishi, pedagog kadrlarning innovatsion faoliyatga tayyorgarligini tahlil qilish bosqichlari kabi masalalar ilmiy jixatdan asoslab berilgan.

Библиографические ссылки

Gulboyev A. Pedagogik tashxis vositasida oʻqituvchilar malakasini uzluksiz oshirish. – T.: “Fan va texnologiya” nashriyoti, 2009. – 112 b. 2. Jumaniyozova M. Malaka oshirish jarayonida oʻqituvchilarni innovatsion faoliyatga tayyorlashning pedagogik asoslari: Pedagogika fanlari nomzodi. …diss. – T., 2007. – 176 b. 3. Joʻrayev R.H., Ibragimov X.I. Pedagogik jamoaning innovatsion faoliyati. // j. Xalq taʼlimi. – 2004. - №2 – B.4-8. 4. Делия В.П. Инновационное мышление в XXI веке. – Москва: Де-П, 2011. – 232 с. 5. Сенько Ю. В. Формирование научного стиля мышления учащихся. –

Москва: Знание, 1996. 6. Freire, P. (1998). Pedagogy of Freedom: Ethics, Democracy and Civic Courage. Lanham, Rowman & Littlefield Publishers. 7. John A. Henschke. Teaching Adult Learners. 1994. https://trace.tennessee.edu/ cgi/ viewcontent. cgi? Article = 1537 &context=utk_IACE-browseall 8. Zmeev S. I. Andragogy: fundamentals of the theory, history and technology of adult education. Moscow, 2007. - 272 p. (Змеёв С. И. Андрагогика: основы теории, истории и технологии обучения взрослых. М.: ПЕР СЭ, 2007. - 272 с.) 9. Illeris, K. (2007). How We Learn: Learning and Non-Learning in School and Beyond. London: Routledge. 289 pp. ISBN 0415438470. 10. Knowles, M. S., et al. (1984). Andragogy in action: Applying modern principles of adult education. San Francisco: Jossey-Bass.

Загрузки

Опубликован

2023-04-16