O‘ZBEKISTON TA’LIMINING FINLYANDIYA TA’LIMI BILAN INTEGRATSIYALASHUVIDA XALQARO BAHOLASH DASTURLARINI QO‘LLASH IMKONIYATLARI
Rajabova Kimyoxon Farmonovna, Buxoro davlat universiteti mustaqil tadqiqotchisi
Ключевые слова:
uzluksiz ta’lim, kompetensiya, xalqaro baholash dasturlari, PIRLS xalqaro baholash dasturi, tahlil, baholash, integratsiya, ta’lim sifati, inson kapitali, zamonaviy yondashuvlar, innovatsion ta’limАннотация
Ushbu maqolada O‘zbekiston ta’limining Finlyandiya ta’limi bilan integratsiyalashuvida xalqaro baholash dasturlarini qo‘llash imkoniyatlari, Finlyandiyaning birinchi milliy savodxonlik strategiyasi yaratilganligi, strategiyaning maqsadi savodxonlik ko‘nikmalarini barcha sohalarda keng e’tirof etilganligi bunda amaliyotga alohida e’tibor qaratilganligi, shunda har bir o‘quvchi shaxsi o‘z savodxonligini hayoti davomida qo‘llab-quvvatlash va mustahkamlashi zarurligi, mazkur strategiya ko‘p savodxonlik ko‘nikmalarini mustahkamlash va o‘qishni rag‘batlantirishga qaratilgan tajribalar haqida bayon etilgan.
Библиографические ссылки
“Ta’lim to‘g‘risida”gi Qonun, 2020 yil 23 sentabr, O‘RQ – 637;
8.12.1992-yil, O‘zbekiston respublikasining konstitusiyasi;
Xalqaro ta’lim assotsasiyasi (IEA)ning PIRLS bo‘yicha internet bazasi
ma’lumotlaridan foydalanildi.