XALQ OG‘ZAKI IJODI NAMUNALARI ASOSIDA BOSHLANG‘IСH SINF O‘QUVCHILARINING MA’NAVIY EHTIYOJINI SHAKLLANTIRISHNING SHART-SHAROITLARI

Esemuratova Turganbike Aytmuratovna Matmuratova Guliston Kamalatdinovna Boshlang‘ich ta’lim fakulteti “Umumiy pedagogika va psixologiya” kafedrasi katta o‘qituvchilari. Ajiniyoz nomidagi Nukus davlat pedagogika instituti. Nukus shahri. O’zbekiston Respublikasi

Авторы

  • Esemuratova Turganbike Aytmuratovna

Ключевые слова:

Ma’naviyat, o‘qituvchi, o‘quvchi, pedagogik ta’sir ko‘rsatish, milliy-ma’naviy qadriyatlar, ma’naviy ehtiyoj.

Аннотация

Ushbu maqolada ma’naviyat, ruhiyat, mentalitet tushunchalariga keng ta’rif beriladi va boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida milliy qadriyatlarni egallashga bo‘lgan ehtiyojni shakllantirishning ilmiy pedagogik asoslarini belgilab berish, o‘quv-tarbiya jarayonida boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida milliy qadriyatlarni egallash ehtiyojini shakllantirishga xizmat qiladigan didaktik vositalarni aniqlash, o‘quvchilarda milliy qadriyatlarni egallashga bo‘lgan ehtiyojni shakllantirishga yo‘naltirilgan pedagogik tizimni vujudga keltirish kabilar yorililgan.

Библиографические ссылки

Buriev O. Oila va yangi an’analar Toshkent O‘qituvchi-1988 y. 2. Axloq-odobga oid hadis namunalari. Toshkent Fan-1990 y. 3. T.Esemuratova, G.Matmuratova, S.Omarov. «The use of folk works in the upbringing pupils to moral and intelligence.» Academy 6 (57) (2020): 83-87. 4. J.Fozilov «O‘quvchi ma’naviyatini shakllantirish» Toshkent-2000 y.

Загрузки

Опубликован

2023-05-14