III RENESSANS DAVRI JISMONIY TARBIYA O‘QITUVCHISINING PEDAGOGIK TA’LIMIGA AKMEOLOGIK YONDASHUV

Utepberganov Amangeldi Kutlimuradovich, Nukus davlat universiteti dotsenti, Uzbekistan

Authors

  • Utepberganov Amangeldi Kutlimuradovich TerDU

Keywords:

III Renessans, jismoniy tarbiya o‘qituvchisi, pedagogik ta’lim, akmeologik yondashuv

Abstract

Maqolada III Renessans davri jismoniy tarbiya o‘qituvchisining pedagogik ta’limiga akmeologik yondashuvlar yuzasidan fkrlar keltirilgan. Markaziy
Osiyoda III Renessans davri g‘oyasi mintaqa uchun yorqin kelajak yaratishda madaniyat, ta’lim va innovatsiyalar muhimligini ta’kidlaydigan intiluvchan qarashdir. Jismoniy tarbiya o’qituvchilari uchun pedagogik ta’limga akmeologik yondashuv o’qituvchi va ularning o’quvchilarining to’liq salohiyatini qo’llab-quvvatlaydigan, shuningdek, jismoniy faollik, salomatlik va farovonlikni rag’batlantiradigan o’quv muhitini yaratishga intiladi.

References

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2022 йил 28 январдаги “2022 -2026 йилларга мўлжалланган янги Ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси тўғрисида”ги ПФ 60-сон Фармони

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 8 майдаги “Ўзбекистон Республикаси мактабгача таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепцияси тасдиқлаш тўғрисида”ги ПҚ -4312-сон қарори.

Renessans yaratadigan avlodni tarbiyalashga kuchimiz ham, qudratimiz ham, imkoniyatimiz ham etadi. https://yuz.uz/uz/news/renessans-yaratadigan-avlodnitarbiyalashga-kuchimiz-ham-qudratimiz-ham-imkoniyatimiz-ham-etadi

Published

2024-04-20