TASVIRIY SAN’AT DARSLARIDA O’QUVCHILARNING IJODKORLIK KOMPETENTLIGINI SHAKLLANTIRISH METODIKASI

Muhammadiyeva Zarina Bahodirovna, Termiz davlat universiteti “Tasviriy san’at va muhandislik grafkasi” kafedrasi dotsenti

Авторы

  • Muhammadiyeva Zarina Bahodirovna TerDU

Аннотация

Tasviriy san’atga qiziqadigan yoshlarni boshqa yo’nalishlarga, naf ko’proq bo’lgan, moddiy tomonlama foydasi ko’proq sohalarga va ishlarga chalg’itish o’rniga, boladagi qiziqish va ishtiyoqni to’g’ri yo’naltirib, qiziqishini yanada orttirib rivojlantirishimiz kerak. Axir rassomchilik bilan dunyoga tanilgan va havaskorlariga ega bo’lgan rassomlar oz emasku. Bunday yutuqlar uchun to’g’ri yo’naltirish, qulay sharoit va qiziqish bo’lsa bas. Bugungi kunda o’quvchi kelajakda shifokor, ishchi, xizmatchi, dizayner, muhandis, o’qituvchi yoki boshqa biron bir sohani yaratuvchisi bo’ladi va ularning har biri uchun rasm chizish, undan foydalanishi lozim bo’ladi.

Библиографические ссылки

S.Bulatov. O‘zbek xalq amaliy bezak san’ati. Toshkent-1991 yil.

M. Pritsa «Toshkent ganchkorligi» Badiiy adabiyotlar nashriyoti. 1960 yil.

S.Bulatov. O‘zbekiston san’ati tarixi. Toshkent 1991 yil.

T.Abdullayev XIX-XX asrlarda O‘zbekiston kandakorlik san’ati. Toshkent 1994.

R.Xasanov. Amaliy bezak san’ati metodikasi. Toshkent 2003 yil.

D.Mamatov «Kompyuter grafikasi» Durdona nashriyoti, B. 2020.-172.

Mamatov D. Projects of making clay and plastic toys in pre-school education //Theoretical & Applied Science. – 2019. – №. 9. – С. 281-285.

Загрузки

Опубликован

2024-04-19