“TABIIY FANLAR”NI O‘QITISH JARAYONIDA O‘QUVCHILARDA TABIIY-ILMIY SAVODXONLIKNI SHAKLLANTIRISH

Suyarov Kusharbay Tashbayevich, Chirchiq davlat pedagogika universiteti, fizika va astronomiya o‘qitish metodikasi kafedrasi dosenti

Авторы

  • Suyarov Kusharbay Tashbayevich TerDU

Ключевые слова:

Tabiiy fanlar, yakuniy natijalari, yorug‘lik hodisalari, dars bosqichlari, tabiiy-ilmiy savodxonlik, kompetensiya

Аннотация

Maqolada “Tabiiy fanlar” fanining joriy etilishi hamda mazkur fanda “Yorug‘lik hoisalarini” mavzusini o‘qitish misolida o‘quvchilarda tabiiy-ilmiy savodxonlikni shakllantirish metodikasi muhokama qilingan.

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020 yil 12 avgustdagi «Kimyo va biologiya yo‘nalishlarida uzluksiz ta’lim sifatini va ilm- fan natijadorligini oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida»gi PQ–4805- son qarori. Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 13.08.2020 й., 07/20/4805/1174-сон.

O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirining 2020 yil 31 martdagi «Umumiy o‘rta ta’limning Milliy o‘quv dasturini ishlab chiqish to‘g‘risida»gi 67-son buyruqi. https://t.me/ Xalq _talimi _xodimlari.

Ochilov F.I. Boshlang‘ich sinf o‘quvchilariga tabiiy-ilmiy bilimlarni kompetensiyaviy yondashuv asosida o‘rgatish metodikasi.

Ped. fan. bo‘yicha falsafa dokt. dis. avtoreferati. Chirchiq.CHDPI, 2021. – 46 b.

Sangirova Z. B. Umumta’lim maktablarida STEAM yondashuv asosida o‘quv-loyiha ishlarni tashkil etish metodikasi. Ped. fan. bo‘yicha falsafa dokt. dis. avtoreferati. Chirchiq.CHDPI,2022. – 44 b.

Крохина И.Г. Педагогическая технология формирования естественно-научных компетенций младших школьников.

Автореф. дис. канд. пед. наук.  Ижевск, 2006. – 20 с.

Suyarov va boshq. Таbiiy fanlar 1. O‘qituvchilar uchun metodik qo‘llanma. Toshkent: Respublika ta’lim markazi. 2021. – 96 b.

Suyarov va boshq. Таbiiy fanlar 6. O‘qituvchilar uchun metodik qo‘llanma. Toshkent: Respublika ta’lim markazi. 2022. – 166 b.

Загрузки

Опубликован

2024-04-28