TALABALARNING O’ZINI O’ZI BAHOLASH XUSUSIYATLARI VA ULARNING O’QUV FAOLIYATIGA TA’SIRI
Bagdasarova Diana Levonovna, Nizomiy nomidagi Toshkent Davlat Pedagogika universiteti, 1-kurs magistranti
Ключевые слова:
o’z-o’zini baholash, talabalar, o’quv faoliyati, ta’sir, motivatsiya, akademik ko’rsatkichlar, psixologik yordamАннотация
Ushbu maqolada talabalarning o’zini o’zi baholashni ularning o’quv faoliyatiga ta’siri masalasi ko’rib chiqiladi. O’z-o’zini baholashing shakllanishiga ta’sir qiluvchi omillarni aniqlashga, shuningdek, o’z-o’zini baholash darajasi va akademik natijalar o’rtasidagi bog’liqlikni tahlil qilishga alohida e’tibor beriladi. Asarda o’z- o’zini baholashning ijobiy va salbiy tomonlari va ularning motivatsiyaga ta’siri ko’rib chiqiladi.
Библиографические ссылки
Казнова Г.В. Взаимосвязь общественно полезной деятельности и общения подростков // Вопросы психологии. - 2003.
Липкина А.И. Самооценка школьника / А.И. Липкина. - М.: Просвещение, 2006.
Дусавиукий А.К. Развитие личности в учебной деятельности: учеб. пособие / А.К. Дусавицкий. - М.: Дом педагогики, 2006.
Михайлова Е.И. Социально-психологическая типология ответственности старших подростков и юношей / Е.И. Михайлова // Мир психологии. -2006.