МЕТОД АРТ-ТЕРАПИИ И ЕГО ПРЕИМУЩЕСТВА ПРИМЕНЕНИЯ В ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПСИХОЛОГОВ И ПЕДАГОГОВ В РАБОТЕ С ДЕТЬМИ

Самарова Шохиста Рабиджановна, Доцент кафедры педагогики и психологии Чирчикского государственного педагогического института, Ташкентская область Рамазонов Нуршод Нормурод угли, УРФУ магистратура Психология 2 курс, Россия

Авторы

  • Самарова Шохиста Рабиджановна, Рамазонов Нуршод Нормурод угли

Ключевые слова:

art-terapiya, qum terapiyasi, maktab ta’limi, maktabgacha ta’lim, ptdagog-psixolog, psixologik korreksiya va profilaktika, xavotir.

Аннотация

Inson uchun ijodkorlik insonning ichki dunyosiga kirib borish, o‘zini o‘zi bilish yo‘llaridan biridir. U qalbimizning eng yaxshi tomonlariga, eng yorqin, eng boy va eng samimiy tomonlariga murojaat qiladi. Qachonki inson loydan shak yasasal, chizsa yoki o’zini boshqa san’at turlarida ifoda qilsa, bu unga dam olishga, ochilishga va hech bo’lmaganda bir muncha vaqt uyg’unlikda - o’zi bilan uyg’unlikda bo’lishga imkon beradi. Bundan tashqari, ijodkorlik psixikani davolashning samarali usuli bo’lib, bugungi kunda art-terapiya deb ataladigan amaliy psixologiyada keng qo’llaniladi.

Библиографические ссылки

Медведева Е. А., Левченко И. Ю., Комиссарова Л. Н., Добровольская Т. А. Артпедагогика и арттерапия в специальном образовании. — М.: Издательский центр «Академия», 2001. 2. Киселева М. В. Арт-терапия в работе с детьми. — СПб.: Речь, 2008. 3. Колошина Т.Ю. Арт-терапия: Методические рекомендации. – М.: Изд-во

Института психотерапии и клинической психологии, 2002. 4. Копытин А. И. Современная клиническая арт-терапия. Учебное пособие /А. И. Копытин — «Когито-Центр», 2015. 5. Лебедева Л.Д. Практика арт-терапии: подходы, диагностика, система занятий. - СПб.: Речь, 2003.

Загрузки

Опубликован

2023-04-17