BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARIGA INGLIZ TILINI SUN’IY INTELLEKT TIZIMLARI ORQALI O’QITISH AFZALLIKLARI

Jumazoda Shohidai Jaloliddin Urganch Davlat Universiteti tayanch doktoranti

Авторы

  • Jumazoda Shohidai Jaloliddin TerDU

Ключевые слова:

Sun’iy intellekt, ingliz tilini o’rgatish, yosh o’quvchilar, shaxsiylashtirilgan ta’lim, ta’lim texnologiyasi, tilni o’zlashtirish, tabaqalashtirilgan ta’lim, tezkor fikr-mulohaza, faollik, ta’lim natijalari.

Аннотация

Bugungi kunda, Sun’iy Intellekt (SI) turli xil sohalarda qo’llanib kelinmoqda, shu jumladan ta’lim sohasida. Ushbu maqola sun’iy intellekt orqali boshlang’ich sinfl o’quvchilariga Ingliz tilini o’qitish afzalliklarini yoritib beradi. Individual yondashuv, Avtomatik baholash tizimi hamda Interaktiv dars mashg’ulotlari sun’iy intellekt tizimi imkoniyatlari va chet tili o’qitishn jarayonini yanada samarali kechishiga misol bo’la oladi. Ilmiy maqola kuzatuv hamda intervyu metodlari asosida yozilgan bo’lib, Xorazm viloyati Urganch shahar maktab o’qituvchi va o’quvchilari orasida og’zaki so’rovnoma o’tqazildi. Yakuniy xulosaga ko’ra Sun’iy Intellekt – moliyaviy va ayrim texnik muammolarni hisobga olmaganda, dars jarayonlarini sifatli tashkil etishning bugungi kundagi eng maqbul yo’li bo’lib, boshlang’ich sinflardan boshlab tadbiq qilinganda yanada ko’prog’ natijalarga erishish mumkin.

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 29-apreldagi PF-5712-son Farmoni “O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasi” ilova 1 https://lex.uz/ru/docs/-4312785

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 29-apreldagi PF-5712-son Farmoni “O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasi” 4-bob

Azevedo, R., & Aleven, V. (2013). International Handbook of Metacognition and Learning Technologies. Springer.

Baker, R. S., & Inventado, P. S. (2014). Educational data mining and learning analytics. In J. A. Larusson & B. White (Eds.), Learning Analytics: From Research to Practice (pp. 61-75). Springer.

Загрузки

Опубликован

2025-01-15