PEDAGOGLARDA FRUSTRATSION TOLERANTLIK VA EMOTSIONAL ZO’RIQISH NAMOYON BO‘LISHINING PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI
Nurmatov Nurhayot Nurziyot o’g’li, Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti Psixologiya kafedrasi o’qituvchisi
Ключевые слова:
frustratsion tolerantlik, emotsional zo’riqish, psixologik stress, pedagog shaxsi, oliy ta’lim, kasbiy faoliyat, ish yuklamasi, pedagogik mehnat stajiАннотация
Mazkur maqolada pedagoglarda frustratsion tolerantlik va emotsional zo’riqish darajasinining kasbiy faoliyatdagi ahamiyati, xorij psixolog olimlarining psixologik qarashlari hamda salbiy voqelikka nisbatan barqarorlik sifatlarining ahamiyatli jihatlari keng yoritilgan. Shuningdek, umumta’lim maktablarida va oliy ta’lim muassasalarida faoliyat yuritadigan pedagoglar orasida namoyon bo’ladigan frustratsion tolerantlik va psixologik stress doirasida olib borilgan tadqiqot ishining miqdor va sifat tahlili keltirilgan.
Библиографические ссылки
Rosenzweig S. The children’s Form of the Rosenzweig Picture-Frustration Study / S.Rosenzweig, E.E. Fleming, L. Rosenzweig // J. Psychol. – 1948. – V. 26. – P. 15-29.
Ермолаева Л.И. Фрустрация как социально-психологический феномен: Автореф. дис.к. психол. наук. – М., 1993. – 22 с.
Заремба Г.Ф. Фрустрация в профессиональной деятельности учителя начальной школы и условия её преодоления: Автореф. дис. .к. психол. наук. – М., 1982. – 23 с.
Левитов Н.Д. Фрустрация как один из видов психических состояний // Вопросы психологии. 1967. – № 6. – С. 123.
Словарь практического психолога. Минск: Харвест, 1997. – 800 с.