BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING IJODIY QOBILIYATLARINI RIVOJLANTIRISHNING PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI
Jumayeva Habiba G‘aforovna Buxoro davlat universiteti boshlang‘ich ta’lim metodikasi kafedrasi o‘qituvchisi
Ключевые слова:
O‘quvchi, o‘qituvchi, ijodiy qobiliyatlar, boshlang‘ich ta’lim, o‘quv motivlari, tafakkur, xotira, intellekt, mantiq, psixologiya, inson, muammo, shaxs, tuyg‘u.Аннотация
Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirishning psixologik xususiyatlari, bugungi jamiyatda kichik maktab yoshidan boshlab bolalarning ijodiy faolligini rivojlantirishning dolzarbligi, boshlang‘ich sinf o‘quvchilarini ijodkorlik faoliyatiga o‘rgatishning psixologik imkoniyatlari va ahamiyati, zamonaviy ta’lim yondashuvlari asosida o‘quvchilar ijodiy qobiliyatini tashkil etish samaradorligi haqida bayon etilgan. Shuningdek, boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining boshqa psixologik xususiyatlari va irodaviy sifatlarining tarkib topish muammolari va ularning motivatsiya shakllanishiga ko‘rsatuvchi ta’sirlari muhokama etilgan.
Библиографические ссылки
Mirziyoyev Sh. M. Milliy taraqqiyot yo‘limizni qat’iyat bilan davom ettirib, yangi bosqichga ko‘taramiz. - T. : O‘zbekiston,NMIU,2018. –B. 570 Ўзбекистон Республикасининг “Таълим тўғрисида”ги Қонуни. ЎРҚ-637- сон 23. 09. 2020–Т. : 2020. 75 б. // https://lex. uz/docs/5013007 Азизходжаева Н. Н. Педагогические технологии и педагогическое мастерство. – Т. : ТГПУ, 2003. – 192 с. Акимова М.К., Козлова В.Т. Упражнения по развитию мыслительных
навыков младших школьников. Обнинск: Принтер, 1993. - 20 с. Андреев В.И. Диалектика воспитания и самовоспитания творческой личности. Казань: Изд-во Казанского ун-та., 1988. - 236 с. Венгер А.Л., Цукерман Г.А. Схема индивидуального обследования младшего школьного возраста. Томск, 1993. - 96 с. Jumayeva H. G. BOSHLANG ‘ICH SINF ONA TILI TA’LIMIDA O ‘QUVCHILARNING IJODIY QOBILYATINI TAKOMILLASHTIRISH METODIKASI //Новости образования: исследование в XXI веке. – 2023. – Т. 1. – №. 6. – С. 45-47. Jumayeva H. G. Methodology for Improving the Creative Abilities of Students in Primary School Native Language Education //INTERNATIONAL JOURNAL OF
INCLUSIVE AND SUSTAINABLE EDUCATION. – 2022. – Т. 1. – №. 6. – С. 236- 238. Пищулина Л. В. Создание системы личностно-развивающих условий для креативных детей в инновационной школе //Вестник Южно-Уральского государственного гуманитарно-педагогического университета. – 2008. – №. 1. – С. 111-128.