BO‘LAJAK O‘QITUVCHILARDA MA’NAVIY KOMPETENTLIKNI RIVOJLANTIRISHDA TARBIYAVIY ISHLAR METODIKASI FANINI O‘QITISHNING AKSIOLOGIK VA DEONTOLOGIK IMKONIYATLARI

Mamajonov O’tkirbek Tajiddinovich Andijon davlat universiteti

Авторы

  • Mamajonov O’tkirbek Tajiddinovich TerDU

Ключевые слова:

ma’naviy kompetentlik, pedagogik deontologiya va aksiologiya, o‘quv-tarbiya jarayoni, yuksak axloq, kasbiy kompetentlik, mas’uliyat, ijtimoiylashuv, qadriyat.

Аннотация

Maqolada bo‘lajak o‘qituvchilarda ma’naviy kompetentlikni rivojlantirishda tarbiyaviy ishlar metodikasi fanini o‘qitishning aksiologik va deontologik imkoniyatlari, “tarbiya”, “qadriyat”, “ma’naviyat”, “aksiologiya”, “deontologiya” kabi pedagogik atamalarning mazmun mohiyati, oliy ta’lim tizimida bo‘lajak o‘qituvchilarning ma’naviy kompetentligini rivojlantirishda tarbiyaviy ishlar metodikasi fanini o‘qitishning aksiologiya hamda deontologiya tushunchalarining shaxs ma’naviyatini uyg‘unlashtirgan holda rivojlantirilishdagi ahamiyati haqida so‘z boradi.

Библиографические ссылки

Mirziyoyev Sh.M. 2023-yil 19-sentabrda Birlashgan Millatlar Tashkiloti Bosh Assambleyasining 78-sessiyasidagi nutqi

Бентам И. Деонтология, или Наука о морали. СПб., 1834. Т. I–II.

Xodjayev B.X. Umumiy pedagogika. Darslik - T.:“Sano-standart, 2017

Юсупов Ф.М. Педагог, ищущий новое: штрихи к портрету // Вопросы психологии. 1991. - № 1. - С. 36 - 42.

Борисов В.В.,Ягупец С.Ю.Проектно-технологическая компетентность как составляющая профессиональ- ной компетентности будущего учителя технологий // Молодой ученый. — 2015. — №12. — С. 716-721.

Шарипова Ш. С. Профессиональная педагогическая компетентность учителя // Молодой ученый. — 2017. — №11. — С. 511-514.

Загрузки

Опубликован

2024-07-04