OMMAVIY AXBOROT VOSITASIDA TALABA-YOSHLAR MA’NAVIY-AXLOQIY SIFATLARINI TAKOMILLASHTIRISH DOLZARB PEDAGOGIK MUAMMO SIFATIDA

Kdirniyazova Oralxan Asamatdinovna, O‘zbekiston davlat san’at va madaniyat instituti Nukus filiali mustaqil tadqiqotchisi

Авторы

  • Kdirniyazova Oralxan Asamatdinovna TerDU

Ключевые слова:

globallashuv, axborot, ommaviy axborot vositalari, ma’naviyat, radio, televidenie, mafkuraviy immunitet, internet, ijtimoiy tarmok, virtual axborot maydoni.

Аннотация

Mazkur maqola mazmuni OAVda talaba-yoshlarlar ma’naviyatini rivojlantirishga karatilgan mavzular samaradorligini oshirish, talaba-yoshlarlarning ma’naviy ehtiyojlariga mosligi, mavzular rang-barangligi, tarbiyaviy ishlar mazmuniga uyg‘unlik, talaba-yoshlarlarning mediasavodxonligini rivojlantirish, kontentning talaba-yoshlarlar yosh xususiyatlariga mosligi kabi mediapedagogik talablar asosida takomillashtirishga qaratilgan.

Библиографические ссылки

Karimov I.A. Yuksak ma’naviyat - еngilmas kuch. - T.: «Ma’naviyat», 2008. -114, 116, 119-b.

Рахимов, Б. Х., Холматов, П. К., & Ширинов, О. Т. (2017). Развитие творческих способностей молодёжи в процессе непрерывного образования. Царскосельские чтения, 2, 87-91.

Begimqulov U.SH. Mamarajabov M. FLASH MX dasturi va undan ta’limda foydalanish imkoniyatlari. –T.: TDPU, 2006. – 80 b.

Ochildiev A. Globallashuv va mafkuraviy jarayonlar. - T.: «Muxarrir», 2009.

Duronov M.,Taylakova SH.N. Ommaviy axborot vositalari asosida xorijiy tillarni urgatish. // «YOshlarga chet tillarni urgatishning zamonaviy texnologiyalari» mavzusidagi respublika ilmiy-amaliy konferensiya materiallari. - Toshkent: 2013. - B.40-42.

Taylakova SH.N., Imomkulova G.N. Mediata’lim va zamonaviy pedagog // Murabbiy maxorati. Jurnal. - Toshkent: 2016. № 1. - B.32-34.

Taylakova SH.N. Globallashgan axborot sharoitida ukuvchi-yoshlarning Foyaviy-mafkuraviy immunitetini ommaviy axborot vositalari asosida shakllantirish // Zamonaviy ta’lim. -Toshkent: 2015. № 5. - B.3-8.

Djuraev R.H.,Toyloqov N.I. Axborotlashtirilgan ta’lim muhiti-o‘qitish samaradorligini oshirish vositasi // Uzluksiz ta’lim.IMJ. –T.: 2004.-№3.- 3-7 b.

Cebreiro .B Novыe texnologii kak obuchayuщie insrumentы.2006

EsteyA, MusseauA, KeehnL. Patsient ponimaet informatsiyu o zdorove.1994.

Bagwell.C, Schmidt.M. Drujba v detstve i yunosti. 2013.

Хаджиев, М. Т., Рахимов, Б. Х., & Турдиева, Р. К. (2020). Совершенствование информационной культуры у будущих учителей в высших образовательных учреждениях республики узбекистан. In Перспективы и приори- теты педагогического образования в эпоху трансформаций, выбора и вызовов (pp. 185-189).

Bakhtiyor Kh. Rakhimov. (2023). THEORIES OF STUDENTS’ CREATIVE THINKING DEVELOPMENT BASED ON INNOVATIVE APPROACH. American Journal Of Social Sciences And Humanity Research, 3(09), 97–105. https://doi.org/10.37547/ajsshr/Volume03Issue09-16

Рахимов, Б. Х. (2023). Психологические особенности развития интеллекта у будущих учителей. Quality of teacher education under modern challenges, 1(1), 845-850.

Курденкова, О. П. (2014). Рализация концепции непрерывного образования в ведущих вузах россии. Пе- дагогика, (7), 79-85.

Загрузки

Опубликован

2024-07-07