ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ИЖОДИЙ-КОНСТРУКТОРЛИК ҚОБИЛИЯТИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ

Балтабаев Жаксылык Оразбаевич, Нукус ДПИ “Технологик таълим” кафедраси катта ўқитувчиси, PhD, Матекеев Рустем Хасенбаевич, Нукус ДПИ “Технологик таълим” кафедраси ассистенти

Авторы

  • Балтабаев Жаксылык Оразбаевич, Матекеев Рустем Хасенбаевич TerDU

Ключевые слова:

Ижодий-конструкторлик фаолият, технология фани, Ижодий- конструкторлик қобилият, маҳорат, фикрлаш, фаоллик, креативлик, мустақил ишлаш.

Аннотация

Ушбу мақолада технология дарсларида ўқувчиларнинг ижодий- конструкторлик фаолиятини ташкил қилиш, конструкторлик қобилиятларини ривожлантиришга таъсир қилувчи омиллар, ижодий-конструкторлик ишларни ташкил этиш шакл ва услублари, ижодий-конструкторлик фаолиятида касбга йўналтиришнинг ўзига хос хусусиятлари, шунингдек ижодий-конструкторлик қобилиятини ривожлантиришда баъзи муаммо ва тавсиялар келтирилган.

Библиографические ссылки

Бугакова Н. Д., Развитие творческих способностей учащихся в процессе обучения технологии в 5-8 классах. стр. 7-16.

Гусаковский М.А., Д.И. Губаревич, Е.Ф. Карпиевич, Т.И. Краснова, И.Е. Осипчик., Материалы пятой международной научно-практической конференции «Университетское образование: от эффективного преподавания к эффективному учению» (БГУ, Минск, 29- 30 марта 2005 г.)

Плотникова Н.Ф., Командный подход в обучении (Учебно-методическое пособие), стр(26-45).

Махнёва Н. С., Проектирование модели урока технологии с элементами мастер- класса.

Голованова И.И., Е.В. Асафова, Н.В. Телегина., Практики интерактивного обучения.

Базуева А. А., Воспитание одаренных детей среднего подросткового возраста в образовательной организации. (Екатеринбург 2016).

Аввакумова Е. А., Методика кейс-стади при обучении русскому языку как иностранному (Алтайский государственный педагогический университет, г. Барнаул, Россия).

https://www.britishcouncil.uz/ru/programmes/arts/creative-collaborations

Загрузки

Опубликован

2024-10-31