ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ИЖОДИЙ-КОНСТРУКТОРЛИК ҚОБИЛИЯТИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ
Балтабаев Жаксылык Оразбаевич, Нукус ДПИ “Технологик таълим” кафедраси катта ўқитувчиси, PhD, Матекеев Рустем Хасенбаевич, Нукус ДПИ “Технологик таълим” кафедраси ассистенти
Ключевые слова:
Ижодий-конструкторлик фаолият, технология фани, Ижодий- конструкторлик қобилият, маҳорат, фикрлаш, фаоллик, креативлик, мустақил ишлаш.Аннотация
Ушбу мақолада технология дарсларида ўқувчиларнинг ижодий- конструкторлик фаолиятини ташкил қилиш, конструкторлик қобилиятларини ривожлантиришга таъсир қилувчи омиллар, ижодий-конструкторлик ишларни ташкил этиш шакл ва услублари, ижодий-конструкторлик фаолиятида касбга йўналтиришнинг ўзига хос хусусиятлари, шунингдек ижодий-конструкторлик қобилиятини ривожлантиришда баъзи муаммо ва тавсиялар келтирилган.
Библиографические ссылки
Бугакова Н. Д., Развитие творческих способностей учащихся в процессе обучения технологии в 5-8 классах. стр. 7-16.
Гусаковский М.А., Д.И. Губаревич, Е.Ф. Карпиевич, Т.И. Краснова, И.Е. Осипчик., Материалы пятой международной научно-практической конференции «Университетское образование: от эффективного преподавания к эффективному учению» (БГУ, Минск, 29- 30 марта 2005 г.)
Плотникова Н.Ф., Командный подход в обучении (Учебно-методическое пособие), стр(26-45).
Махнёва Н. С., Проектирование модели урока технологии с элементами мастер- класса.
Голованова И.И., Е.В. Асафова, Н.В. Телегина., Практики интерактивного обучения.
Базуева А. А., Воспитание одаренных детей среднего подросткового возраста в образовательной организации. (Екатеринбург 2016).
Аввакумова Е. А., Методика кейс-стади при обучении русскому языку как иностранному (Алтайский государственный педагогический университет, г. Барнаул, Россия).
https://www.britishcouncil.uz/ru/programmes/arts/creative-collaborations