6-7 YOSHDAGI BOLALARNING TADQIQIY- TAJRIBA MALAKALARINI SHAKILLANTIRISHNING IJOBIY AHAMIYATI
Igamberdieva Аziza Abdurashitovna Maktabgacha taʼlim tashkilotlari direktor va mutaxasisilarni qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish instituti, 13-00-08 maktabgacha taʼlim va tarbiya nazariyasi va metodikasi ixtisosligi 3-bosqich tayanch doktoranti
Ключевые слова:
Maktabga tayyorlov guruhi, tadqiqot, tajriba, malaka, shakillantirish, mantiqiy fikrlash, yondashuv, atrof-olam, o‘quv dastur, ijobiy natija, samarali metodlar, texnologiya, tamoyil.Аннотация
Mazkur maqolada 6-7 yosh bolalarning tadqiqiy-tajriba faoliyati orqali bilish jarayonlari rivojlanishi, bolalarda atrof-olamga bo‘lgan qiziqishlari, savollariga ilmiylik, tizimliylik tamoyilliga asoslangan holda yondashilganligi, erkin va mantiqiy fikrlash faolligi, maktabga sifatli tayyorlash va tajriba-sinov natijalarning ijobiy tahlili yoritilgan.
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019 yil 16 dekabrdagi “Maktabgacha ta’lim va tarbiya to‘g’risida” gi O‘RQ 595-sonli Qonuni.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 8-maydagi “O‘zbekiston Respublikasi maktabgacha ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi PQ-4312-son Qarori.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2016 yil 29 dekabrdagi “2017-2021yillarda maktabgacha ta’lim tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g’risida”gi PQ-2707-son Qarori. “Ilk qadam” Davlat o‘quv dasturining takomillashtirilgan ikkinchi nashri. “Tadqiqiy bilish va tajriba-tadqiqotchilik faoliyati” metodik qo‘llanma. G.A. Omonova, G.G. Ismanova,