ХОРИЖИЙ ИЖТИМОИЙ-ПЕДАГОГИК МОДЕЛЛАРДА ЎҚУВЧИ ҚИЗЛАРНИНГ ИЖТИМОИЙ ФАОЛЛИГИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ МУАММОЛАРИ
Наргиза Улуғбековна Нурматова, “Alfraganus University” нодавлат олий таълим муассасаси, Педагогика ва психология кафедраси в.б.доценти.
Ключевые слова:
ижтимоий фаоллик, ўқувчи қизлар, ижтимоий-педагогик моделлар, таълим, таъсир қилувчи омиллар.Аннотация
Ушбу тадқиқот ўқувчи қизларнинг ижтимоий фаоллигини ривожлантиришга таъсир қилувчи ижтимоий-педагогик моделлар ва омилларни таҳлил қилади. Айниқса, ташаббус дастурлари ва технологиялар орқали қизларнинг ижтимоий ҳаётда иштирок этишини қўллаб-қувватловчи хорижий амалиётларга эътибор қаратилган. Тадқиқотда ўқувчи қизларнинг ижтимоий фаоллигини ривожлантиришга таъсир қилувчи ички ва ташқи омиллар аниқланди.
Библиографические ссылки
Зарипова РС, Агафонова КЕ, Кафарова КЗ. Поощрение предпринимательской активности студентов при инициировании стартап-проектов и компетентной оценке экономической обстановки. Региональные проблемы преобразования экономики. 2024, 8(2):103-9.
Кудзиева ФЛ, Буржунова ЗГ. АКТУАЛЬНЫЕ проблемы развития профессиональной и поликультурной компетентности студентов в условиях формирования. Формирование и развитие новой парадигмы науки в условиях постиндустриального общества: монография [под ред. АА Сукиасян].-Уфа: Аэтерна, 2021.–204 с.. 2021. os-russia.com
Байбородова, Л. В., & Белкина, В. В. (2021). Концепция и модели допрофессиональной педагогической подготовки школьников.
Матвиенко, И. В. (2006). Социально-педагогическое сопровождение адаптации детей-сирот в приемной семье. Москва.
Акопян, Л. С. (2010). Психология эмоциональных состояний и их регуляция у детей младшего школьного возраста (на материале детских страхов): дисс.… докт. псих. наук.
Бацина, О. Н. (2007). Формирование культуры здоровья девушек-старшеклассниц в системе физического воспитания. Автореф.… канд. наук.-Малаховка.