РАЗВИТИЕ НАВЫКОВ ПРОЕКТНОГО ИССЛЕДОВАНИЯ У БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ
Рузиева Зулайхо Саматовна. научный сотрудник педагогического научно-исследовательского института им. Т. Н. Кори Ниязи
Аннотация
Maqolada oliy ta’lim jarayonida bo’lajak boshlang’ich
sinf o’qituvchilarining loyiha kompetensiyasini shakllantirish bo’yicha ba’zi
tadqiqot natijalari muhokama qilinadi. Muallif bo’lajak o’qituvchilarning
loyiha kompetentsiyasini shakllantirish muammosini tizimli, madaniy, faollik
va shaxsga yo’naltirilgan yondashuvlar birligida ochib beradi. Maqolada
o’qituvchining loyiha kompetentsiyasining ta’rifi, loyiha kompetentsiyasining
tuzilishi, shuningdek, bo’lajak boshlang’ich maktab o’qituvchilarining oliy
ta’lim jarayonida loyiha kompetentsiyasini shakllantirishning mualliflik
Таълим ва инновацион тадқиқотлар (2021 йил №7) ISSN 2181-1709 (P)
296 Education and innovative research 2021 y. №7
modeli, qaysi bloklar, bosqichlar, komponentlar, mezonlar va darajalar
ajratilgan.
Библиографические ссылки
Дахин А.Н. Педагогическое моделирование: сущность, эффективность и… неопределенность // Педагогика. 2003. № 4. С. 21–26.
Трофимова Н.Е. Проектно-развивающий под- ход к формированию профессионально-значимых личностных качеств студентов // Фундаментальные исследования. 2013. № 10 (часть 13). С. 82–85.
Голуб Г.Б., Чуракова О.В. Метод проектов как технология формирования ключевых компетентно- стей обучающихся. Самара: Изд-во «Профи», ЦПО, 2003. 236 с.