МЕҲРИБОНЛИК УЙИ ТАРБИЯЛАНУВЧИЛАРИ ИЖТИМОИЙЛАШУВИНИНГ ПСИХОЛОГИК ХУСУСИЯТЛАРИ

DOI: https://doi.org/10.53885/edinres.2021.95.63.039 ТУРАКУЛОВ ЛАЗИЗ ТИРКАШОВИЧ, Жиззах давлат педагогика институти ўқитувчиси

Авторы

  • Turakulov Laziz Turkashovich

Аннотация

Мақолада меҳрибонлик уйларида тарбиявий фаолиятни ташкил этишга доир методик таъминотни такомиллаштиришда қулай таълим муҳитини яратиш, ижтимоий институтлар билан тарбияланувчиларнинг самарали ҳамкорликдаги фаолиятини ташкил этиш ҳақида фикр юритилган. Шунингдек, алоҳида ёрдамга муҳтож болаларни ижтимоийлашувида ижтимоий-психологик шароитларини самарадорлигини ошириш мақсадлари айтиб ўтилган.

Библиографические ссылки

Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида”ги Фармони. // Ҳаракатлар стратегияси асосида жадал тараққиёт ва янгиланиш сари. – Т.: Ғафур Ғулом номидаги нашриёт-матбаа ижодий уйи, 2017. – Б.71-72.

Выготский Л.С. Основные проблемы современной дефектологии. Труды 2-го МГУ. – Москва, 1929. – С. 77-106. Цит. по“Психология детей с нарушениями и отклонениями психического развития. Хрестоматия”. Сост. и общая ред. В.М.Астапова, Ю.В.Микадзе. – СПб.: Питер, 2002. С.21.

Загрузки

Опубликован

2022-07-14