ГЕНДЕР ТАЪЛИМ – САМАРАДАОРЛИК ОМИЛИ СИФАТИДА

DOI: https://doi.org/10.53885/edinres.2021.97.23.034 Мўминова Зулфия Асқар қизи, Жиззах давлат педагогика институти, 27-сон мактабгача таълим ташкилоти психологи

Авторы

  • Мўминова Зулфия Асқар қизи

Аннотация

Таълим инсон салоҳиятини ривожлантиришнинг асосий омилидир. Инсонга инъом этилган мавжуд имкониятларни тўлиқлигича рўёбга чиқариш таълим тизимига маълум ўзгартиришлар киритишни тақозо этади. Ихтисослатирилган ва ижод мактаблари шу мақсадда ташкил этилган. Ушбу мақола таълимни гендер ёндашув асосида ташкил этиш масаласига бағишланган. Ўғил ва қиз болаларнинг рухий-физиологик
ривожланишларини эътиборга олган холда маълум фанлардан алоҳида ўқитиш  имкониятлари ёритилган.

Библиографические ссылки

Градусова, Л.В. Гендерная педагогика : учебное пособие / Л.В. Градусова. – 2-е изд., стер. – Москва : ФЛИНТА, 2016.

Здоровье и развитие ребёнка: экспресс контроль в школе и дома. — М.: «Аркти», 2005

Загрузки

Опубликован

2022-07-12