LOGOPED SHAXOBCHALARIDA MAXSUS TA’LIMGA MUHTOJ BOLALARNI TIBBIY VA PEDAGOGIK KORREKSIYA QILISH YO‘LLARI
DOI: https://doi.org/10.53885/edinres.2021.81.81.021 Akramova Xafiza Samadovna, Jizzax davlat pedagogika istituti “Maxsus pedagogika” kafedrasi dostent v/b Anorova Gulbaxor Furqat qizi Maxsus pedagogika, Defektologiya (Logopediya) mutaxassisligi 2 bosqich magistranti
Аннотация
Ushbu maqola logoped shaxobchalarida maxsus ta’limga muhtoj bolalarni tibbiy va pedagogik korreksiya qilish yo`llari va o‘qituvchilar, korreksion pedagogikasi mutaxassislari, tibbiyot xodimlarining korreksion choralarini ishlab chiqish va amalga oshirishdagi o‘zaro ta’sir mexanizmi haqida ilmiy yondashuvlar asosida yoritilgan.
Библиографические ссылки
Suntsova, A.S. Inklyuziv ta’limning nazariyalari va texnologiyalari: o‘quv qo‘llanma. - Izhevsk: Udmurt universiteti, 2013 yil.
Rivojlanish kasalliklarining oldini olish, diagnostikasi va tuzatish / Ed. Lynskoy M.I., Pokrovskaya Yu.A. - M.: LOGOMAG, 2012. - 284 p.
Akramova, X. (2020). Коррекционно-педагогические обобенности формирование навыков здорового образа жизни у детей с умственной осталостью в семейных условиях. Архив Научных Публикаций JSPI, 15(1). извлечено от https://science.iedu.uz/index.php/ archive_jspi/article/view/918
Akramova, X. (2020). Социально-педагогическая работа с детьми дошкольного возраста. Архив Научных Публикаций JSPI, 7(1). извлечено от https://science.iedu.uz/index.php/archive_jspi/article/ view/674
Muzaffarova, X. (2020). Identification of mentally retarded children: Identification of mentally retarded children. JSPI Scientific Publications Archive, 5 (1). Retrieved from