ТАЛАБАЛАР ИЖТИМОИЙ ФАОЛЛИГИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШДА ФАЦИЛИТАТОР ВА ТЬЮТОРЛИК ФАОЛИЯТИНИ ТАШКИЛ ҚИЛИШ ВА АМАЛГА ОШИРИШ УСЛУБЛАРИ

Зияева Махбуба Фазлидиновна, Жиззах политехника институти Архитектура ва қурилиш факультети Ўзбек тили ва адабиети кафедраси катта ўқитувчиси

Авторы

  • Зияева Махбуба Фазлидиновна

Аннотация

Мазкур мақолада талабалар ижтимоий фаоллигини такомиллаштиришда
фацилитатор ва тьюторлик фаолиятини ташкил қилиш ва амалга ошириш услублари
илмий назарий жиҳатдан ёритиб берилган. Шунингдек мақолада Олий таълим тизимида
талабаларда ижтимоий фаоллик, ўз-ўзини бошқариш кўникмалари, муомала ва
ахлоқ маданияти, юқори интизомга эга демократик жамият фуқаросини тарбиялаш
масалаларига урғу бериб ўтилган.

Библиографические ссылки

Қуронов М.Қ., Қурбониёзова З.Қ. Ижтимоий педагогика. – Т.: 2003. – 48 б

Эгамбердиева Н.М. Ижтимоий педагогика. Дарслик. Т.: А.Навоий номидаги Миллий кутубхона нашриёти, 2009. - 232 б

Мусурманова О. ва бошқалар. Педагогик атамалар луғати. / ўзбек, рус, инглиз тилларида / Т.: “TURON - IQBOL”, 2019. 844

Мусурмонова О. Педагогик технологиялар – таълим самарадорлиги омили; монография / Т.: “Yoshlar nashriyot uyi”, 2020. 184

Ғозиев Э. Тафаккур психологияси (Дорилфунун талабалари учун қўлланма) -Т.: Ўқитувчи, 1990.-184 б

Қаҳҳоров С. Ўқувчилар фаолиятини даврий бошқариш //Ж. Педагогик маҳорат. 2003. 2-сон. –Б. 23–27.

Эгамбердиева Н.М Маданий–инсонпарварлик ёндашув асосида талабаларни шахсий ҳамда касбий ижтимоийлаштириш назарияси ва амалиёти. (педагогика олий таълим муассасалари мисолида) Пед.ф.д-ри .... дисс Т.: 2010 -24 б

https://www.google.com/search

Загрузки

Опубликован

2022-11-01