FIZIKA DARSLARIDA MOBIL DASTURIY VOSITALARDAN FOYDALANISH IMKONIYATLARI
Jo’rayev Husniddin Oltinboyevich, BuxDU Fizika-matematika fakul’teti dekani, pedagogika fanlari doktori, dosent Jamolova Shahlo Qobilovna, BuxDU Fizika-matematika fakul’teti 2-bosqich magistranti Xudoyberdiyev Shodiyor Bobir o’g’li, BuxDU Fizika-matematika fakul’teti talabasi
Аннотация
Mazkur maqolada umumiy o’rta ta’lim maktablarida fizika fanini o‘qitishning metodik
tizimini takomillashtirish, o’qitish mazmuni, maqsadi, vazifasi va barcha komponentlari
o‘rtasidagi o‘zaro aloqadorlikni ta’minlashda innovasion texnologiyalardan foydalanish.
O’quvchilari uchun mo’ljallangan ta’lim saytlari, ularda berilgan o’quv materiallari
mazmuni yoritilgan. Fizika fanini o’qitish jarayonida mobil dasturiy ilovalardan foydalanish
orqali ta’lim sifatini yaxshilash, o’quvchilar bilimini baholashda foydalanish imkoniyatlari
bayon qilinadi.
Библиографические ссылки
Алибоев С.Х. Электрон таълим тренажёрини яратишнинг методик
асослари// ЎзМу хабарлари илмий журнал №: 4. – Тошкент, 2019. – Б. 164-167.
Векслер В. А., Рейдель. Л.Б. Интерактивные тренажеры и их значение в
учебном процессе // NovaInfo, №. 41-1, 2016., -c. 10.
Гарцов А. Д. Информационно-образовательная среда в системе
электронных дисциплин Вестник РУДН. Серия «Вопросы образования: языки и
специальность». – 2014. – № 4. – С. 153–158.
Роберт И. В. Теория и методика информатизации образования ( психолого - педагогический и технологический аспект). – М.: БИНОМ. Лаборатория
знаний, 2014. – 398 с.
Современные образовательные технологии : учеб. пособие. – 3-е изд.,
стер. – М.: КНОРУС, 2013. – 432 с.
Djorayev M., Sattarova B. Fizika va astronomiya o’qitish nazariyasi va
metodikasi. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2015. – 352 b.