TIL TA’LIMIDA QO’LLANUVCHI DIDAKTIK O’YINLARNING MOHIYATI
https://doi.org/10.53885/edinres.2022.8.08.029 Karshiyeva Tursunoy Shodiyorovna, Samarqand davlat chet tillar instituti tayanch doktoranti (PhD) doktoranti
Ключевые слова:
o’yin metodi, samaradorlik, didaktik, interfaol, tezkorlik, motivatsiyaАннотация
Ushbu maqola chet tili darslarida qo’llanuvchi didaktik o’yinlarning ahamiyati to’g’risida bo’lib, unda o’yin metodining mohiyati, ta’rifi, turlari va xorijiy til leksikasini o’rgatishdagi ijobiy tomonlari bayon qilinadi.
Библиографические ссылки
Абдурахманов Ф.И., Рахимова. И.И. Психологическа характеристика комрьютерной игры, как вида игровой деятельности. Сборник материалов научно-практической конференции. УзГУМЯ. Ташкент, 2014. с 35.
Ahmadaliev A., Qosimov A., Innovatsion faoliyat va ilg’or pedagogik texnologiyalar. O`quv qo`llanma. -Toshkent, 2006. B. 52 5. Aripova L., Ahmedova M., Ta’lim jarayonida o’yin usullarini qo’llashning pedagogik-psixologik mohiyati. Zamonaviy ta’lim. (Ta’lim texnologiyalari)
34-b.
Лэндрет Г.Л. Игровая терапия: искусство отношений: Пер.с. англ./Предисл.А.Я.Варга.-М.:Международная педагогическая академия,1998.-368 с.
Saidaliev S, Chet tili o’qitish metodikasidan ocherklar, Namangan 2005 Yo’ldashev J.G., Po’latova D., Ta’limda o’yinli texnologiyalar samaradorlik omili sifatida. Zamonaviy ta’lim (Ta’lim texnologiyalari). 2014, 35-b.