ЎҚУВЧИЛАРДА ИЖТИМОИЙ КОМПЕТЕНЦИЯЛАРНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ ПЕДАГОГИК-КВАЛИМЕТРИК АСОСЛАРИ
Мухсиева Азиза Шамситдиновна Низомий номидаги Тошкент давлат педагогика университети “Педагогика” кафедраси доценти, педагогика фанлари доктори
Ключевые слова:
витаген таълим технология, малака талаб, ижтимоий компетенция, таянч компетенциялар, ўқувчилар, ижтимоий компетентлик, ўқув фаолиятини рағбатлантириш, муваффақият ҳолатини яратиш, ўз-ўзини англаш, ўз-ўзини баҳолаш, ҳаётий тажриба.Аннотация
Ушбу мақолада умумий ўрта таълим мактаблари таянч компетенциялари, ўқувчиларда ижтимоий компетенцияларни ривожлантиришнинг педагогик-квалиметрик асосларининг мазмуни, таълим-тарбия жараёнини самарадорлигини таъминлашдаги аҳамиятининг педагогик-психологик шарт-шароитлари ёритиб берилган.
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 3 майдаги ПҚ-4307-сон “Маънавий-маърифий ишлар самарадорлигини ошириш қўшимча чора-тадбирлари тўғрисида”ги қарори//www.lex.uz.
Послание Президента Республики Узбекистан Шавката Мирзиёева Олий Мажлису. 29 декабря 2020 года.// https://nrm.uz/ contentf?doc=646553_poslanie_prezidenta_ respubliki_uzbekistan_shavkata_mirzieeva_oliy_majlisu_(29_dekabrya_2020_goda)&products=1_vse_zakonodatelstvo_uzbekistana
Gresham, F. M. “Best practices in social skills training,” – Gresham F. M. 1995.
Белкин А.С. Ситуация успеха. Как её создать. Книга для учителя.– М.: Просвещение, 1991. – 176 с.
Sara A. Whitcomb, Kenneth W.Merrell. Behavioral, social and emotional assessment of children and adolescents. Routledge; 2nd edition (October 1, 2002) – 410 p.