ЧЕТ ТИЛИНИ ЎҚИТИШДА ТИНГЛАБ ТУШУНИШНИНГ ЎРНИ ВА УНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ ЙЎЛЛАРИ
https://doi.org/10.53885/edinres.2022.10.10.033 Меликова Элнора Шухратовна Ўзбекистон халқаро ислом академияси Чет тиллар кафедраси инглиз тили ўқитувчиси
Ключевые слова:
эшитиш хотираси, тил бирлиги, аудиоматн, идрок этиш, умумий тушуниш, нутқ фаолияти, талаффуз бирликлариАннотация
Мақолада тинглаб тушуниш нутқ малакаларини шакллантириш билан бевосита боғлиқ ҳолда олиб борилиши, гапириш, ўқиш ва ёзувни ўргатиш жараёнида ўқувчилар тинглаб тушуниш билан шуғулланиши, шу билан бир пайтда тил материалини ўргатишга ҳам эътибор бериб борилиши таҳлил қилинган.
Библиографические ссылки
Рогова Г.В., Верещагина И. И. Методика обучения английскому языку на начальном этапе в средней школе. Пособие для учителя. — М.: Просвещение, 1988. — 129-бет.
Лурия А.П. Высшие корковые функции и их нарушения при локальных поражениях мозга. — М., 1959.
Гез Н.И. Текст лекций по курсу „Методика обучения иностранным языкам в высшей школе» (раздел „Аудирование»). — М.: МГПИИЯ, 1979. — 55-бет; Обучение аудированию. / / Методика обучения иностранным языкам в средней школе. — М.: Высшая школа, 1982. — 241-бет
Жалолов Жамол Жалолович. Чет тил ўқитиш методикаси: чет тиллар олий ўқув юртлари (факултетлари) талабалари учун дарслик / Ж.Ж. Жалолов. — Тошкент: Ўқитувчи, 2012. — 432 б.