OLIY TA’LIM TALABALARININGINNOVATSION TEXNOLOGIYALAR VA INTERFAOL METODLAR FOYDALANIB MULOQOT KO‘NIKMALARINI OSHIRISHNING NAZARIY MASALALARI
Bugungi tezkor zamonda umumta’lim samaradorligini oshirishning eng maqbul yo‘li –dars mashg‘ulotlarni interfaol metodlar yordamida tashkil etish,deb qaralmoqda. Xo‘sh, interfaol metodlarning o‘zi nima? Ular qanday didaktik imkoniyatlarga ega? Ona tili ta’limi jarayonida interfaol metodlarning o‘rinli, maqsadga muvofiq qo‘llanilishi qanday samaralarni kafolatlaydi? Ushbu maqolada ana shu savollarga javob berishga harakat qilamiz.
Ключевые слова:
interfaol, modul tizimi, innovatsion texnologiya, interfaollik, lingvodidaktika, lingvopedagogika.Аннотация
В современном быстро меняющемся мире наиболее оптимальным способом повышения эффективности общего образования является организация уроков с использованием интерактивных методов. Итак, что такое интерактивные методы? Какие дидактические возможности у них есть? Какие результаты может гарантировать правильное и целенаправленное использование интерактивных методов в процессе обучения родному языку?
На эти вопросы мы постараемся ответить в этой статье.
Библиографические ссылки
Jalolov J. Ingliz tili o’qitish metodikasi. Toshkent “O’qituvchi” 1998.
Axmedova M.E. Talabalarda mustaqil ta’lim ko‘nikmalarini rivojlantirishning metodik xususiyatlari // O‘zbekiston til va madaniyat. Metodika jurnali.T. – Toshkent, 2022. - №6(4). -B. 70-81.
Axmedova M.E. Kredit tizimida mustaqil topshiriqlar // TIL VA ADABIYOT TA’LIMI jurnali. -Toshkent, 2022. №6. - B 18-20. (13.00.00; №8).
Akhmedova M.E. Foreign experience in the transition to a credit-module system // Principles of development of linguistic-speech competence of students in independent education // Current Research Journal of Philological Sciences (2767-3758). №3(01). - R. 46–57 (13.00.00; №23). Journal Impact Factor 6,925
Akhmedova M.E. Research and application of textbooks in tutorials and manuals of higher education // Asian Journal of Research in Social Sciences and Humanities. - Xindiston, 2022. – P. 165- 172. Vol. 12, Issue 01. (13.00.00; №20). (13.00.00; №23). Journal Impact Factor 8,037
Makhamadievna A. M. Effective Teaching English Language to Non-Linguistic Students by Using Project Based-Learning //The Peerian Journal. – 2022. – Т. 6. – С. 48-51.
Makhamadievna A. M. Theoretical Issues of Improving the Communication Skills of Higher Education Students Using Cultural and Pragmatic Aspects Based On Innovative Technologies and Interactive Methods // Web of Synergy: International Interdisciplinary Research Journal. – 2023. – Т. 2. – №. 2. – С. 299-301.