SHAXSNING SHAKLLANISHIDA OILA, PEDOGOG VA PSIXOLOG HAMKORLIGINIG PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI

Otanazarova Muhayyo Uktamovna Toshkent amaliy fanlar universiteti, “Psixologiya” kafedrasi assissenti

Авторы

  • Otanazarova Muhayyo Uktamovna TerDU

Ключевые слова:

Oila, shaxs, bola, pedagog, psixolog, jamiyat, noadekvat, psixik taraqqiyot, maktab, ta’lim -tarbiya, yosh individual hususiyatlar.

Аннотация

Oila jamiyatda, ta’limda farzandning shaxs sifatida shakillanishi, kamol topishining asosiy shartlaridan biri bu hamkorlikdir. Shaxsning yetuk shaxs sifatida kamol topishi bu murakkab jarayon hisoblanib,unda oila,jamiyat,pedogog,psixologning o’rni muhum ahamiyat kasb etadi. Oilada tinchlik bo’lishi,oila azolarining bolaga to’g’ri munosabat qilishida,pedagogning o’quvchilarga to’g’ri yondashuvida psixologning o’rni va ular bilan hamkorligi muhumdir.

Библиографические ссылки

Z.T.Nishanova,SH.T.Alimbayeva. “Psixologik xizmat asosalari” 2007.

SH.R.Baratov “Psixologik xizmat” 2018.

Практическая психология образования; Учебное пособие 4-е изд. / Под редакцией И. В. Дубровиной — СПб.: Питер, 2004.

Abdivalievna, A. N. (2022). Special Psycho-Correction of Learning Processes in School Readiness in Children with Deficiency and Hyperactivity. Pindus Journal of Culture, Literature, and ELT, 2(2), 140-144.

Аскарова, Н. А. Кичик мактаб ѐшидаги ўқувчиларнинг билиш жараѐнларини кор- рекциялашга доир. 2015. Педагогика журнали, 4.

Асқарова, Н. А. (2022). Влияние родительского отношения на психологическое здоровье детей.

Askarova Nargiza Abdivalievna, & Boymurodova Xolisa Rahmonqul qizi. (2023).

Factors of Psychosomatic Diseases in School Children. European Journal of Pedagogical Initiatives and Educational Practices, 1(1), 65–67.

Загрузки

Опубликован

2024-07-18