BOʻLAJAK MUTAXASSISNING SHAXSIY VA KASBIY AXBOROT MAYDONINI LOYIHALASHDA IJTIMOIY TARMOQLARDAN FOYDALANISH MADANIYATINI O‘ZIGA XOS XUSUSIYATLARI

Narkulov Shavkatbek Artukulovich Guliston davlat pedagogika instituti o‘qituvchisi

Авторы

  • Narkulov Shavkatbek Artukulovich TerDU

Ключевые слова:

ijtimoiy tarmoqlar, kasbiy rivojlanish, shaxsiy va kasbiy axborot maydoni, loyihalash

Аннотация

Zamonaviy raqamli asrda ijtimoiy tarmoqlar shaxsiy va professional identifikatsiyani shakllantirishning ajralmas qismiga aylandi. Ushbu maqola kelajakdagi mutaxassislarning shaxsiy va professional axborot maydonini loyihalashda ijtimoiy tarmoqlardan foydalanishning o’ziga xos xususiyatlarini o’rganadi. Ijtimoiy tarmoqlarga jalb qilish dinamikasini, uning kasbiy rivojlanishga ta’siri va axloqiy jihatlarini o’rganish orqali ushbu tadqiqot kelajakdagi mutaxassislar o’zlarining martaba yo’nalishlarini oshirish uchun ijtimoiy tarmoqlardan qanday samarali foydalanishlari mumkinligi haqida keng qamrovli tushuncha berishga qaratilgan.

Библиографические ссылки

Boyd, D. M., & Ellison, N. B. (2007). Social Network Sites: Definition, History, and Scholarship. Journal of Computer-Mediated Communication, 13(1), 210-230. doi:10.1111/j.1083-6101.2007.00393.x

Kaplan, A. M., & Haenlein, M. (2010). Users of the World, Unite! The Challenges and Opportunities of Social Media. Business Horizons, 53(1), 59-68. doi:10.1016/j.bushor.2009.09.003

Kietzmann, J. H., Hermkens, K., McCarthy, I. P., & Silvestre, B. S. (2011). Social Media? Get Serious! Understanding the Functional Building Blocks of Social Media. Business Horizons, 54(3), 241-251. doi:10.1016/j.

bushor.2011.01.005

Van Dijck, J. (2013). The Culture of Connectivity: A Critical History of Social Media. Oxford University Press.

Kaplan, A. M., & Haenlein, M. (2012). The Britney Spears Universe: Social Media and Viral Marketing at its Best. Business Horizons, 55(1), 27-31. doi:10.1016/j.bushor.2011.08.007

Загрузки

Опубликован

2025-02-17