O’QUVCHILARDA TASVIRIY SAN’AT ASARLARINI BADIIY IDROK ETISHNI SHAKLLANTIRISHGA INNOVATSION YONDASHUV YO’LLARI
Shirinov Alisher Latipovich Buxoro davlat universiteti, Tasviriy va amaliy san’at kafedrasi o‘qituvchisi
Ключевые слова:
Tasviriy san’at, mashg’ulot, malaka, ko’rgazma, sinf, o‘quvchi, san’at, dars.Аннотация
Mazkur maqolada umumta’lim maktablarida tasviriy san’at fanini o’qitishga innovatsion yondashuv yo’llari,tasviriy san’at fani o’qituvchisini sinf doskasida juda chiroyli ishlay olishi va ko’rgazmali sinf doskasini tashkil qilish va o‘quvchini tasviriy san’atga qiziqtirish haqida to’liq bayon etilgan. Tasviriy san’at mashg’ulotlarida bolaning ko’rish a’zolari takomillashib boradi. Chunki har bir mavzuga doir mashg’ulotda narsalarni e’tibor bilan kuzatishga va ularni idrok etishga o’rgatib, o’z diqqat e’tiborini bir nuqtaga qaratish malakasini ham beriladi. Bu jarayon bolaning ixtiyoriy diqqati barqaror bo’lishini ham ta’minlaydi.
Библиографические ссылки
B.N.Oripov. Tasviriy san’atni o’qitish uslubiyoti.O’quv qo’llanma. N., 2001.
I.Yuldashev, I.Pulatov, M.Qurbonova“Tasviriy san’at asarlarini idrok etishda zamonaviy pedagogik texnologiyalaridan foydalanish yo’llari”O’quv uslubiy qo’llanma.
Boymetov B, Abdirasilov S. Chizmatasvir. O’rta maxsus kasb-hunar kollejlari uchun o’quv qo’llanma.T., 2004.
Hasanov R. Tasviriy san’atni o’qitish metodikasidan amaliy mashg’ulotlar. O’quv qo’llanma. 1,2 qismlar. – T:TDPU, 2006.