UMUMIY O’RTA TA’LIM MAKTABLARDA INKLUYZIV TA’LIMNI JORIY ETISH MASALALARI

Kabulova Charos Turdikulovna, Toshkent shahar Yakkasaroy tumani 127-maktab o’qituvchisi

Авторы

  • Kabulova Charos Turdikulovna TerDU

Ключевые слова:

inklyuziv ta’lim, moslashtirish, ijtimoiy dezadaptatsiya, nutq kamchiligiga ega bo‘lgan bolalar, korreksiya.

Аннотация

Maqolada jismoniy, aqliy, sensor (sezgi) yoki ruhiy nuqsonlari bo‘lgan bolalar uchun ta’lim tashkilotlarida inklyuziv ta’lim tashkil etiish masalalari tahlil etiladi. Inklyuziv ta’limni tushunchasining falsafiy va lug’aviy ma’nolari, umumiy o’rta ta’lim tizimida ta’lim oluvchilarning o’ziga xos xususiyatlari va o’zaro turlari, guruhlari hamda inkiyuziv ta’limning samarali tomonlari yoritilgan.

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasining 2020-2025-yillarda Xalq ta’limi tizimida inklyuziv ta’limni rivojlantirish Konsepsiyasi.(https://lex.uz/docs/-5044711)

Shomaxmudova .R.Sh Inklyuziv ta’lim (Xalqaro va O’zbekistondagi tajribalar) Toshkent-2011

G.Shoumarov, R.Shomaxmudova, L.Muminova, X.Kalbaeva va boshqalar ―O‘zbekiston Respublikasida Inklyuziv Ta’lim Konsepsiyasi Ijtimoiy Tashabbuslarni Qo‘llab- quvvatlash Fondi, Toshkent-2009 yil.

“Maxsus va inklyuziv ta’lim an’ana, tajriba va innovatsiyalar” mavzusidagi Respublika anjumani. Toshkent-2023

Коршунова О. В. Теоретико-методологические основы инклюзии в образовании // Научно-методический электронный журнал «Концепт». – 2016. – Т. 8. – С. 16–20. – URL: http://e-koncept.ru/2016/56114.htm.

Воронич Е.А. Сущность инклюзивного подхода в образовании // Периодический журнал научных трудов «Фэн-наука» - 2013. - №1 (16). - С. 17-20

Мёдова Н.А. Инклюзивное образование в схемах и таблицах. - Томск, 2012. - 24 с.

Загрузки

Опубликован

2025-03-01