MALAKA OSHIRISH TIZIMIDA KASBIY RIVOJLANISH KUNLARINI TASHKIL ETISH VA BOSHQARISH
Rahmonova Gulhayo Saidjon qizi, A.Avloniy nomidagi pedagogik mahorat milliy instituti tayanch doktoranti
Ключевые слова:
malaka oshirish, davriy malaka oshirish, “hayot davomida oʻqish” tamoyili, uzluksiz kasbiy taʼlim, kasbiy rivojlanish kunlari, kasbiy rivojlanish soatlariАннотация
Ijtimoiy hayotning boshqa sohalari singari, pedagog kadrlar malakasini oshirish tizimi ham doimiy rivojlanishni talab qilmoqda. Buning sababi, kasbiy ahamiyatga ega boʻlgan maʼlumotlar hajmining tez surʼatda oʻsishi, shuningdek, «bilimlar oʻzgarishi oraligʻidagi davrning» tez qisqarishidir. Shu nuqtai nazardan, malaka oshirish tizimi har qanday ijobiy ijtimoiy-iqtisodiy, ilmiy va texnologik yangiliklarga tez moslashishi, psixologik va pedagogik fan hamda amaliyot yutuqlariga tayanishi, doimo kelajakka yoʻnaltirilgan boʻlishi lozim. Mazkur maqola davriylikka asoslangan malaka oshirish va “hayot davomida oʻqish” tamoyiliga asoslangan uzluksiz kasbiy rivojlantirish tizimining oʻzaro integratsiyasi: sabablar, oqibatlar va kutilayotgan natijalar samarasiga bagʻishlanadi.
Библиографические ссылки
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining Farmoni, 29.04.2019 yildagi PF-5712-son
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining Farmoni, 06.11.2020 yildagi PF-6108-son
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining qarori, 25.01.2021 yildagi PQ-4963-son
Йўлдошев Ж.Ғ. Таълим янгиланиш йўлида. – Тошкент, Ўқитувчи, 2000.
Йўлдошев Ҳ.Қ. Таълим йўналишида малака ошириш тизимини такомиллаштириш омиллари // Халқ таълими журнали. – 2006. – №1.– 7-11-б.
Раджиев А.Б. Халқ таълими тизимида раҳбар ходимларни қайта тайёрлаш ва малакасини оширишни бошқариш самарадорлигини ошириш (умумтаълим мактаб директорлари мисолида). Дис- 2021/169-79
Юлдашев М.А. Халқ таълими ходимларининг малакасини оширишда таълим сифати менежментини такомиллаштириш. Дис-107/2016
Rahmonova Gulhayo Saidjon Qizi. “Uzluksiz kasbiy taʼlim” maxsus elektron platformasi va unda taʼlim sifatini boshqarish. Science and innovation, vol. 1, no. JSSR, 2022, pp. 5-10.