O‘YIN TEXNOLOGIYALARIDAN FOYDALANGAN INTERFAOL DARSLARNING O‘ZIGA XOS XUSUSIYATLARI

Rustamova Manzura Mirkamalovna, Toshkent Kimyo xalqaro universiteti “Maktabgacha va boshlang’ich ta’lim metodikasi” kafedrasi mudiri, PhD, dotsent v.b.

Авторы

  • Rustamova Manzura Mirkamalovna TerDU

Ключевые слова:

o‘yin texnologiyalari, interfaol darslar,jamoa, axloqiy me’yor, qoida,qobiliyat, zamonaviy ta’lim, o‘quv jarayoni, maktabgacha yosh davri, kognitiv qiziqish, dunyoqarash, qobiliyat, ijodiy faoliyat, motivatsiya, individuallashuv, qulay hissiy muhit, samarali usul.

Аннотация

Mazkur maqolada o‘yin texnologiyalaridan foydalangan interfaol darslarning o‘ziga xos xususiyatlari ilmiy nazariy jihatdan yoritib berilgan. Shuningdek maqolada interfaol texnologiyalardan foydalanish, bolalar ta’limining motivatsiyasi va individuallashuvini oshirish, ularning ijodiy qobiliyatlarini, nutq faolligini rivojlantirish, jamoada ishlashda axloqiy me’yor va qoidalarni qabul qilish qobiliyatini shakllantirishda muhim pedagik ahamiyat kasb etishi masalalariga to‘xtalib o‘tilgan.

Библиографические ссылки

Артемева О. А., Макеева М. Н. Система учебно-ролевых игр профессионалной направленности. — Тамбов: Тамб. гос. техн. ун-т, 2007. — 208 с.

Василева Т. В. Игровые и творческие задания как способ формирования профессионалных компетенций [Электронный ресурс] // Бесплатная интернет-библиотека. — Режим доступа: http://pdf.knigix.ru/21filologiya/183946-1-igri-tvorcheskie-zadaniya-kak-sposob-formirovaniya- professionalnih-kompetenciylektor-prepodavatel-kafed.php.

Войтов А. Г. История и философия науки: учеб. пособие для аспирантов. — М.: Дашков и К, 2004. — 692 с.

Дзюба Е. В., Массалова А. Э. Психолого-педагогические, социокултурные и методические основы преподавания русского языка как неродного / иностранного // Филологический класс. —

— № 49. — С. 41-47.

Ермолаева М. Г. Игра в образователном процессе: метод. пособие. — 2-е изд., доп. — СПб.: АП- ПО, 2005. — 112 с.

Кашлев С. С. Интерактивные методы обучения. — М.: ТетраСистемс, 2013. — 224 с.

Загрузки

Опубликован

2025-01-05