BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHILARINI O‘QUVCHILARNI NUTQINI O‘STIRISHGA METODIK TAYYORGARLIGINI TAKOMILLASHTIRISHNING METODIK IMKONIYATLARI
Qoʻychiyeva Zarnigor Abdumannob qizi Toshkent Davlat Pedagogika Universiteti mustaqil izlanuvchi “Taʻlim-tarbiya nazariyasi va metodikasi” (boshlangʻich taʼlim) (PhD).
Ключевые слова:
nutqiy malaka, fanlararo aloqa, boshlangʻich sinf, taʼlim metodlari, shakllanish, mezonlar, koʻrsatkichlar, darajalar.Аннотация
Maqolada boʻlajak boshlangʻich sinf oʻqituvchilarining oʻquvchilar nutqini oʻstirishga metodik tayyorgarligini takomillashtirishning istiqbolli yoʻnalishlari ,bu borada oliy taʼlim tizimida boʻlajak boshlangʻich sinf oʻqituvchilarining yangi zamonaviy texnologiya bilan tanishtirishga qaratilgan innovatsion yondashuvlarning ahamiyatini ochib berishga qaratilgan.
Библиографические ссылки
Abilkhairova Zh.A. Teaching speech culture in connection with other linguistic branches. Elementary school. – No 6, 2009 (6); 62-64.
Filin F.P. Some words about language norm and speech culture. Speech culture questions.- No7, 2006; С.44-48.
Kharaev Zh.A. Level of cognitive activity. Kazakhstan school, 2004. No3; 67-69.
Luria A.R., Yudovich, F.A. Speech and development of mental processes of the child. Moscow: Pedagogika, 2008.
Salnikova T.P. Methods of teaching grammar, spelling and speech development, M., 2001.
Sapargalieva AZh, Muratbekova DE. The development of speech activity in children of primary school age. Reports of the Kazakh Academy of Education 2019; 3: 152-161.